Wednesday, August 13, 2008

melaka-umbai

Embrace the blur;
we photographers spend our lives avoiding blur.but blur can draw the eyes,create sense of motion,and show how live feel more than how it looks.




































hari rabu lepas,aku ada kat melaka.saja bercuti kat rumah parent.pagi tu aku online yahoo messenger.mun (munirah mazlan) buzz aku tanya aku ada buat apa hari tu,aku jawap takde buat apa coz aku kat melaka.then dia bagitau yang dia ngan geng cardiff (dorg ni baru balik malaysia dr cardiff,uk-br abis study,yg cuti pun ada) nak jalan-jalan ke melaka,makan ikan bakar kat umbai.so kebetulan la aku pun ada kat melaka so aku join dorg makan malam kat umbai.seronok dpt jumpa balik geng-geng kat cardiff dulu.kali ni lepak kat melaka pulak.haha welcome home guys

p.s,thx mun yg invite!
(tak jadi nak grand entrance.haha)

1 comment:

Frhn Alia said...

gambar tiga terakhir paling cantik