Saturday, May 10, 2008

mama

selamat hari mama.
ampun dosa ya.thx for everything.mama jaga dari lahir,dari sekecik tapak tangan sampai sekarang dah besar panjang tinggi lampai,handsome macam abah.
masa kecik-kecik dulu nakal sangat.lawan kata.tak dengar kata.mama tetap sabar.mama tak penah complain pun.amik&hantar ke sekolah setiap hari.mama tak penah complain pun.waktu susah mama ada.tak ada yang membanggakan mama,mama tetap ada.mama tak pernah lari.nasihat,nasihat,nasihat terus sampai je kat telinga ni.

24tahun ni memang cepat berlalu.mama masih berdiri kat sebelah.because of this, i've grown strong and proud with your love.bila dah berjauhan ni.memang rindu sangat kalau nak diingatkan.

i love u always,tggu fadol balik melaka hari ni!!



p/s:kalau mama baca ni.meh nak cium tangan, pipi segala

3 comments:

Anonymous said...

Kalau ko nakal aku cakap dengan mama ko. Ni anak makcik ni dah pandai dok menggatal. Tak sabar nak kahwin dah ni. Habis semua anak dara dia ambik gambar. Bagi kawen je mak cik. sonang sikit. Dah bosar panjang budak ni.

Aunty Jenny,
www.jonker88.com

wun said...

arghh!touchin babe!

fad p. said...

hahha iyo lah anty jennyy