Wednesday, June 4, 2008

yuna



benda ni sebenarnya aku dah lama nak buat.baru-baru ni aku pegi rantai akustik nak tgk band perfoming yang ada.yang pasti nak tgk fynn la.rupa-rupanya yuna pun ada.aku amik gmbr dorg perfom.bila aku dah upload gmbr.bila yuna pun tgk gmbr dia.dia suka.dia bgtau dia nak satu gmbr,nak guna.lepas lama tu dia fikir nak suruh aku amik gmbr dia untuk cover ep.alhamdulillah aku gembira je







yuna buat aksi gagah.hhahaha


errr..ni bukan gmbr ep dia.ni amik saja2 mlm tadi masa lepas makan kat chawan,bangsar

3 comments:

sн:мa said...

Congrats Fad! ;D

fad p. said...

thx!

Sounds like her. said...

naseb baik tak taruk gambar uztazah.
dont do it man!!